Isabelle Arvers to francuska artystka i kuratorka, której badania skupiają się na interakcjach między sztuką a grami wideo. Od dwudziestu lat bada artystyczne, etyczne i krytyczne implikacje gier cyfrowych. Interesuje ją kreatywny potencjał hakowania gier wideo poprzez praktykę machinimy. Jako kuratorka, Isabelle skupia się na grach wideo jako nowym języku i ekspresyjnym medium dla artystów. Kuratorowała pokazy i festiwale na całym świecie: Machinima in Mash Up (Vancouver Art Gallery, 2016), UCLA Gamelab Festival (Hammer Museum, Los Angeles 2015, 2017), Evolution of Gaming (Vancouver, 2014), Game Heroes (Alcazar , Marsylia, 2011) i inne. W 2019 Isabelle Arvers wyruszyła w światową trasę, by eksplorować sztukę oraz gry w krajach niezachodnich i promować pojęcie różnorodności płci, seksualności i pochodzenia geograficznego, koncentrując się na praktykach związanych z queer, feminizmem i dekolonializmem.